حمید رحیمیان
آخرین بهروزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۳
مدرک تحصیلی: دکتری مدیریت آموزشی
رتبه علمی: دانشیار
سمتها
بخشها | سمت |
---|---|
مدیریت و برنامهریزی آموزشی |
|
فعالیتها
-
نقش آموزش و توانمندسازی در عملکرد کارکنان در مدیریت بحران
-استاد راهنما
-
آینده پؤوهی توسعه کیفی دانشگاههای دولتی شهر تهران مبتنی بر رویکرد دانشگاه تراز جهانی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای توسعه مربیگری و مرشدگری در بین اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
-استاد راهنما
-
تدوین و اعتباریابی الگوی مدیریت عملکرد در نظام دانشگاهی بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد، مورد مطالعه: دانشگاه علامه طباطبایی
-استاد راهنما
-
تدوین و طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان جوان در دبیرستانهای تهران
-استاد راهنما
-
آسیب شناسی انتقال آموزش معلمان دوره ابتدایی خراسان شمالی
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی رهبری تحول گرا در دانشگاههای دولتی
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی استقرار مدیریت دانش در مدارس
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگویی برای برنامه توسعه فردی مدیران مدارس دوره ابتدایی
-استاد راهنما
-
تحلیل سیاستهای حاکم بر موسسه های آموزش عالی غیردولتی غیر انتفاعی و ارائه راهبردهایی برای ساماندهی آنان
-استاد راهنما
-
سنجش اثربخشی دوره های آموزشی کارشناسان در حفاظت از منابع طبیعی با تاکیدبر اکوسیستم های جنگلی در مرکز آموزش و توانمندسازی بهره برداران منابع طبیعی
-استاد راهنما
-
استقرار مدیریت دانش با مدل سازمان بهره وری آسیایی در پست بانک
-استاد راهنما
-
بررسی میزان انتقال آموزش و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان در دانشگاه علامه طباطبائی
-استاد راهنما
-
: بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کیفیت کاری تیم ها و تعارض میان فردی کارکنان (مطالعه موردی : کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی )
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتبار سنجی الگوی رهبری خلاق مدیران در مدارس ابتدایی شهر تهران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی اعتبار بخشی برای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی پرورش کارآفرینان در دانشگاههای دولتی شهر تهران
-استاد راهنما
-
ارائه مدل مدیریت استراتژیک برای دانشگاه تعلیم و تربیت کابل
-استاد راهنما
-
بررسی راهکارهای ارتقاء کیفیت آموزش مجازی در دانشگاه علامه طباطبائی
-استاد راهنما
-
بررسی نیازهای آموزشی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بیرجند براساس روش دیکوم
-استاد راهنما
-
یادگیری از تجارب برتر بین المللی برای آموزش معلمان در ایران
-استاد راهنما
-
بررسی تاثیر انگیزش بر رفتار پرسه زنی اجتماعی کارکنان با نقش میانجی دانش ضمنی و صریح آنان
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی بومی اکوسیستم کارآفرینی اجتماعی در نظام آموزش عالی ایران
-استاد راهنما
-
طراحی الگوی رهبری تحول آفرین برای بهبود کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاههای کابل( مطالعه موردی: دانشگاه کابل)
-استاد راهنما
-
ارزیابی وضعیت آموزش منابع انسانی بر مبنای استاندارد ۳۴۰۰۰در سازمان بورس و اوراق بهادار و ارائه برنامه عملیاتی جهت دستیابی به وضعیت مطلوب
-استاد راهنما
-
رابطه سبک رهبری مدیران با میزان آمادگی دبیران برای تغییر در مدارس متوسطه شهر قزوین
-استاد راهنما
-
توسعه ی فرهنگ کوچینگ در یک سازمان دانش بنیان
-استاد راهنما
-
مطالعه رابطه فرهنگ سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان با نقش میانجی رضایت شغلی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی
-استاد راهنما
-
رابطه مدیریت عملکرد و اموزش انطباقی با افزایش بهره وری سازمانی کارکنان در شرکت های وارد کننده موبایل
-استاد راهنما
-
ارائه الگوی توسعه استعداد مدیران استارتاپی با رویکرد شایستگی محور، مورد: استارتاپ های فاوا
-استاد راهنما
-
تجزیه و تحلیل بلوغ تحول دیجیتال در آموزش و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه نفت
-استاد راهنما
-
تاثیر رهبری توانمندساز بر تمایل به ترک کار کارکنان با نقش میانجیگر تعهد سازمانی در گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ارزیابی هوشمند عملکرد مدیران مدارس
-استاد راهنما
-
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با امادگی برای تغییر کارکنان ( مطالعه موردی شهرداری فردیس البرز )
-استاد راهنما
-
ارائه مدل تحول دیجیتال در نظام آموزش و پرورش ایران
-استاد راهنما
-
طراحی و اعتباریابی الگوی تصمیم گیری مدیران آموزشی مدارس
-استاد مشاور
-
ارائه الگویی برای آموزش و بهسازی منابع انسانی در اندیشکده ها
-استاد مشاور
-
واکاوی تجارب فرهنگ پذیری دانشجویان بین المللی در دانشگاههای ایران
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی مدیریت استعداد در نظام آموزش عالی ایران
-استاد مشاور
-
اقدام پژوهی برای پیاده سازی طرح پسملند صفر با رویکرد مدیریت تغییر
-استاد مشاور
-
آینده آموزش عالی پسا انبوه گرا در ایران
-استاد مشاور
-
طراحی الگوی جانشین پروری با رویکرد جذب و توسعه استعدادهای دانشگاهی ، مطالعه موردی: شرکت مشانیز
-استاد مشاور
-
الگوی بومی حفظ و نگهداشت منابع انسانی اصلی( مورد مطالعه: شرکت ملی نفت ایران)
-استاد مشاور
-
شناسایی و تحلیل رفتارهای انحرافی کاری کارکنان اداری دانشگاهها
-استاد مشاور
-
ارزشیابی کیفیت آموزش های فنی و حرفه ای نظام آموزش و #رورش
-استاد مشاور
-
ارائه مدل توسعه دانشگاه کارآفرین برای دانشگاههای دولتی افغانستان با رویکرد برنامه ریزی استراتژیک
-استاد مشاور
-
تاثیر نگرش رسانه های اجتماعی بر رفتار اخلاقی با نقش تعدیلگر امنیت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی مدل ذهن آگاهی برای مدیران آموزشی مدارس
-استاد مشاور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی ستاد دانشگاهی شایسته بر مبنای فرهنگ ایرانی- اسلامی
-استاد داور
-
الگوی کیفیت پژوهش های دانشگاهی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی
-استاد داور
-
الگوی نظام جبران خدمات قضات مبتنی بر الزامات آموزشی و بهسازی سرمایه انسانی
-استاد داور
-
بررسی تاثیر آموزش های مهارتی بر انگیزه پیشرفت تحصیلی و نگرش به کسب و کار دانشجویان دانشگاه علامه (ره)
-استاد داور
-
مطالعه نقش فرصت مطالعاتی در شبکه سازی ارتباطات میان دانشگاهی برای ارتقای کیفیت دانشگاههای علوم پزشکی
-استاد داور
-
شناسایی بسترهای تحقق رهبری آموزشی در مدارس دوره ابتدایی
-استاد داور
-
تدوین الگوی تضمین کیفیت برای آموزش عالی افغانستان( دانشگاههای دولتی شهر کابل)
-استاد داور
-
رابطه بین سبک رهبری تحول آفرین مدیران با آمادگی تغییرمعلمان
-استاد داور
-
طراحی و اعتباریابی الگوی دانشگاه پژوهی در دانشگاههای وابسته به جهاد دانشگاهی
-استاد داور
-
طراحی مدل توسعه منابع انسانی مبتنی بر مدیریت دانش در پارک های علم و فناوری و شرکت های مستقر عضو در آنها
-استاد داور
-
تأثیر انگیزه کاری و رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان با توجه به نقش واسطه ای مشارکت آتش نشانان شهر رشت
-استاد داور
-
واکاوی عوامل موثر در توانمندسازی مدیران مدارس
-استاد داور
-
اثر رهبری توزیع شده بر ایجاد و حفظ اجتماع یادگیری حرفه ای در مدارس ابتدایی دولتی استان البرز
-استاد داور